! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи Премини към главното съдържание Премини към Навигацията

Уважаеми клиенти,

Във връзка с наложените мерки за сигурност от здравните власти, приложихме следните временни промени и ограничения в работния ритъм и физическия достъп до офисите  на Юзит Калърс:

  • офисите ни ще работят с намалено работно време до 12.04 включително. За повече информация, посетете нашата секция контакти;
  • за всякакви спешни въпроси и съдействие, попълнете формата за обратна връзка тук;
  • влизането в офис ще бъде възможно на не повече от двама души едновременно;
  • моля спазвайте дистанция от 1,5 м от служителя и другия клиент в офиса;
  • моля след влизане в офиса използвайте препарат за дезинфекция на ръце.

  
Юзит Калърс спазва всички предписания на здравните власти относно почистване на повърхности, дръжки на врати, както и други места, с които клиентите и служителите ни имат пряко съприкосновение.
 
Съветваме ви да не посещавате офисите ни, ако услугата, от която имате нужда, може да бъде осъществена по телефон и имейл. Моля спазвате предписанията на здравните власти за максимална социална изолация.
 
Надяваме се на вашето разбиране и търпение в тази извънредна ситуация. Стараем се да положим необходимата грижа за реорганизацията на вашите пътувания, спазвайки наложените за всички ни мерки.

 

Юзит Калърс, в ролята си на туристически агент, изпълнява инструкциите на своите доставчици на туристически продукти и услуги за правилата и процедурите по промени и анулации, както и за възстановяване на суми. Моля, проявете разбиране относно цитираните от нашите служители срокове и условия.
 
Също така ви призоваваме да бъдете търпеливи и толерантни към служителите ни. Добрият тон и взаимното уважение са изключително важни за ефективността и качеството на работата ни!

 

На 14.03.2020 г. почти всички основни круизни компании в света обявиха временно спиране на круизите, като датата на възобновяване на плаванията е различна, според различните маршрути, но при всички положения най-ранните дати се очаква да бъдат в края на месец май.

 

С това се отменят всички планирани, включително и започнатите круизи. Ако вече имате закупен круиз и желаете да го отмените или отложите във времето или круизът е бил отменен едностранно от страна на круизната компания, по-долу може да прочетете актуалните условия за анулации и промяна да дата от круизните компании:

 

         1. MSC Cruises

Заради извънредната ситуация в момента, считано от 31. 03.2020 г. MSC Cruises отменя всички предстоящи круизи до 29.05.2020 г. включително.

Заради извънредната ситуация в момента, MSC Cruises променят условията за резервиране, промяна и анулиране както по стари, така и по нови резервации както следва:

1. За всички круизи на MSC, принудително анулирани от страна на круизната компания, поради форсмажорните обстоятелства, важат следните политики:
 
- клиентите ще получат ваучер със стойността на заплатения от тях круиз, който ще важи за бъдещ круиз от MSC;
- ваучерите ще може да се използват за нови круизи през цялата оставаща 2020, както и през цялата календарна 2021 г.;
- в допълнение, всички гости, ще получат борден кредит, зареден в круизната им карта, на стойност 200 € на каюта за круизи от 7 и повече нощувки или 100€ на каюта за круизи с по-малка продължителност. Единствено за клиентите от анулираните круизи на MSC Bellissima от Дубай до Йокохама и на MSC Lirica от Дубай до Венеция, зареденият борден кредит ще е в размер на 400€ на каюта;
- неизползваната част от бордния кредит ще бъде осребрявана в края на круиза;

2. За всички съществуващи резервации на MSC за юни 2020:
 
MSC разрешават промяна на датата БЕЗПЛАТНО до 48 часа преди отплаване само в случай, че:
 
- избраната дата на новия круиз е в рамките на 12 месеца от датата на оригиналния;
- новоизбраният круиз е в същия регион като оригиналния;
- оригиналният круиз е с дата на отплаване не по-късна от 30/06/2020

Платения депозит или пълно плащане, ще бъде автоматично прехвърлен в новата резервация. Ако обаче новата резервация бъде отказана впоследствие, за нея ще важат условията за анулация на старата. Ако новото круизно плаване е на по-висока стойност от старата резервация, то е необходимо доплащане от страна на клиентите. 

3. За всички НОВИ резервации, направени до 31.05 за всички круизи на MSC, без ограничения в продължителност и регион, отплаващи до 30.11.2020:
 
- депозит 50€ на човек;
- възможност за анулация до 22 дни преди датата на отплаване със загуба само на 50€ депозит на човек

 

Всички клиенти, които имат вече направени резервации за Средиземноморие и Северна Европа за круизи в месеците април, май и юни 2020 г., срокът за анулиране на круиз само срещу 50€ на човек (такса заплащат включително бебета и деца), се намалява от 60 на 22 дни преди заминаването, без значение колко е дълъг резервираният круиз;

  • Тези правила важат и за всички нови резервации, направени в периода от 25.02. до 31.03.2020 г., като условията за анулация за круизи, които стартират през месеците април, май и юни се променят както следва:
  • При оставащи 22 или повече дни до отплаване - 50€ на човек;
  • Между 21 и 15 дни преди отплаване - 60% от стойността на круиза;
  • Между 14 и 6 дни преди отплаване -  80% от стойността на круиза;
  • По-малко от 5 дни преди отплаване - 100% от стойността на круиза

 

2. Costa Cruises

Заради извънредната ситуация в момента, считано от 23.03.2020 г. Costa Cruises отменя всички предстоящи круизи до 30.04.2020 г. включително.

За съществуващи резервации важат следните условия:

При анулиране на круизно пътуване до 31.05.2020 г. за вече съществуващи резервации за круизи, отплаващи през април, май и юни 2020 (последна дата на отплаване 30 юни): отпадане на всякакви глоби за анулация до 48 часа преди отплаване, ако преди това клиентите си изберати и запазят друг COSTA круиз до края на март 2021 г. Ако новото круизно плаване е на по-висока стойност от старата резервация, то е необходимо доплащане от страна на клиентите. За страни с изрична забрана за пътуване, Costa ще предложат и ONBOARD Credit в размер на 100 € за вътрешна каюта, 150 €  за външна и 200 € на каюта за балконска;

Платения депозит или пълно плащане, ще бъде автоматично прехвърлен в новата резервация. Ако обаче новата резервация бъде отказана впоследствие, за нея ще важат условията за анулация на старата.

  •  За всички круизи на COSTA, принудително анулирани от страна на круизната компания, поради форсмажорните обстоятелства, важат следните политики:

Цялата сума на резервираното круизно пътуване ще бъде възстановена под формата на ваучер, който може да бъде използван за закупуване на нов круиз с дати до края на 2021г.. Ваучерите не могат да бъдат използвани за круизи, които обхващат като периоди Великден, Коледа, Нова година, както и Околосветски круиз.

В допълнение, всички гости, ще получат борден кредит, зареден в круизната им карта, на стойност 200 € на каюта за круизи от 7 и повече нощувки или 150€ на каюта за круизи с по-малка продължителност. 

  •  За всички нови резервации на COSTA важат следните условия:

Всички нови резервации, направени до 31.05.2020 г., с дати на отплаване през 2020 г. важат стандартните анулиционни условия по договор. Позволява се преместване на круиза за бъдеща дата до края на 2021 г. до 48 часа преди датата на отплаване. При местенето на резервацията, се получава ваучер, който включва всички платени към COSTA суми.

  • Всички клиенти, които имат вече направени резервации за Средиземно море за круизи в месеците април, май и юни 2020 г. независимо дали резервираните каюти са Basic или Comfort, ще могат да анулират пътуването си срещу глоба от 50€ на човек (таксата се заплаща включително от деца и бебета) до 22 дни преди датата на круиза. Всяка една молба за анулация се разглежда от круизната компания в детайли и по тяхна преценка се оторизира отмяната на пътуването срещу съответната глоба. Ако остават по-малко от 22 дни, се прилагат стандартните условия по договор:
  • Между 21 и 15 дни преди отплаване - 75% от стойността на круиза;
  • 14 или по-малко дни преди отплаване - 100% от стойността на круиза

Costa Cruises предлагат възможност за безплатна промяна на имена на пътуващите.

 

3. Celestyal

Заради извънредната ситуация в момента, считано от 13.03.2020 г. Celestyal Cruises отменя всичките си предстоящи круизи от 14.03.2020 г. до 30.04.2020 г. включително.

Всички засегнати от анулираните круизи имат възможност да избират между два варианта:

- Сумата на резервираното круизно пътуване на 120% да бъде възстановена под формата на ваучер, който може да бъде използван за закупуване на нов круиз. Този ваучер може да се използва за пътуване на която и да е дата до 31.12.2021 г.

- Всички, които не желаят сумата им да бъде възстановена под формата на ваучер, могат да получат заплатената стойност на круиза си и по банков път, но без 20% бонус върху стойността.

  • Всички круизни плавания за периода от 01.05.2020 г. до 30.06.2020 г. могат също да бъдат сменени за по-късна дата без глоба до 7 дни преди отплаване.

При всички останали случаи, при анулация от страна на клиент се следват стандартните условия на круизната компания:

  • При оставащи 90 или повече дни до отплаване – без неустойка;
  • Между 89 и 30 дни преди отплаване – стойността на платения депозит;
  • При оставащи 29 или по-малко дни преди отплаване – удържа се 100% от сумата, заплатена за на круиза, без стойността на пристанищните такси;

Celestyal Cruises предлагат възможност за промяна на имена в резервация.

 

4. Royal Caribbean

  • Всички клиенти, с дати на пътуване преди 01.09.2020 г., имат възможността да анулират своя круиз до 48 часа преди отплаване и да получат пълната му стойност във формата на круизен ваучер. Този ваучер може да се използва за пътуване на която и да е дата до 31.12.2021 г. Това важи за всички нови или вече направени резервации.

За круизни плавания, след 31.07.2020 г. при желания за отказ, се прилагат следните условия:
 

 

Круизи с продължителност до 5 нощувки:

  • При оставащи между 89 и 60 дни преди отплаване - €25 на човек;
  • Между 59 и 30 дни преди отплаване - €80 на човек;
  • Между 29 и 8 дни преди отплаване - 50% от стойността на круиза;
  • 7 или по-малко дни преди отплаване – удържа се 100% от сумата, заплатена за круиза;

За круизи с продължителност над 5 нощувки:

  • При оставащи между 89 и 60 дни преди отплаване - €50 на човек;
  • Между 59 и 45 дни преди отплаване - стойността на платения депозит;
  • Между 44 и 30 дни преди отплаване - 25% от стойността на круиза;
  • Между 29 и 8 дни преди отплаване - 50% от стойността на круиза;
  • 7 или по-малко дни преди отплаване – удържа се 100% от сумата, заплатена за круиза;

Ще ви държим информирани за всички промени.


Благодарим ви за разбирането и доверието в нас!


С уважение:


Crusit.bg

 

обновена: | публикувана:
Creative Commons License Актуална информация за всички пътуващи by Anastasia Kazakova is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Какво ни прави толкова добри

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна, спомагайки различни процеси в сайта като навигиране, пренос на данни и сигурност. Бисквитките се ползват и за набавяне на обобщена и напълно анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва от потребителите – например най-разглеждани страници, брой посетители, време на зареждане на страниците и други. Тази информация ни помага за подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с пригодени според техните интереси рекламни съобщения. На линка долу може да прочетете по-подробно описание за това какво са бисквитките, какви бисквитки ползваме и каква е употребата им. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна. Ползват се и за набавяне на анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва, с цел подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с адаптирани за тях рекламни съобщения. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Уважаеми клиенти,

Във връзка с наложените мерки за сигурност от здравните власти, както и поради необходимостта да обслужим с приоритет най-належащите заявки от ваша страна, се налага да въведем следните временни ограничения в работния ритъм и физическия достъп до офисите на Юзит Калърс:

  • Офисите ни в търговските центрове в София и Варна остават затворени до 12.04 включително;
  • за всякакви спешни въпроси и съдействие, поопълнете тази форма за обратна връзка
  • клиенти ще бъдат допускани в работещите ни офиси, от понеделник до петък в часовете от 10:30 до 17:00 ч.
  • влизането в офис ще бъде възможно на не повече от двама души едновременно;
  • моля спазвайте дистанция от 1,5 м от служителя и другия клиент в офиса;
  • моля след влизане в офиса използвайте препарат за дезинфекция на ръце.

Моля проверявайте в сайта ни за актуална информация относно работното време и контакти на офисите ни.

Юзит Калърс спазва всички предписания на здравните власти относно почистване на повърхности, дръжки на врати, както и други места, с които клиентите и служителите ни имат пряко съприкосновение.

Съветваме ви да не посещавате офисите ни, ако услугата, от която имате нужда, може да бъде осъществена по телефон и имейл. Моля спазвате предписанията на здравните власти за максимална социална изолация.

Надяваме се на вашето разбиране и търпение в тази извънредна ситуация. Стараем се да положим необходимата грижа за реорганизацията на вашите пътувания, спазвайки наложените за всички ни мерки.

Екипът на Юзит Калърс