Настаняване в избрания вид апартамент за периода на пътешествието;
Всички такси и бакшиши за целия маршрут;
Автентично, интуитивно обслужване от екип от експерти по хотелиерство;
Девет различни кулинарни преживявания, както и хранене "вкъщи", т.е. във вашия апартамент;
Неограничено количество напитки, изискани вина и първокласни алкохолни напитки, специални кафета, чайове и безалкохолни напитки, налични по всяко време, включително минибар в апартамента;
Достъп до термалната зона на спа центъра;
Програми за уелнес и фитнес на борда и в дестинациите на пътешествието;
Високоскоростен неограничен Wi-Fi на целия кораб за три устройства на човек;
Бутилка шампанско за добре дошли във вашия дом в морето;
Трансфер от пристанището до центъра на града (когато е необходимо/налично);
*Трансфер от летището до пристанището на отплаване и обратно (само за настаняване в апаратаментите Residence);
ТЕХНОЛОГИИ В АПАРТАМЕНТА
- Безплатен Wi-Fi
- Информационно-развлекателна система със Smart TV и лесна връзка с лични устройства
- Телефони с гласова поща
- Опции за телевизия по заявка
- Безжично зареждане на нощните шкафчета
- Индивидуален контрол на климата във всеки апартамент
УСЛУГИ
- 24-часов консиерж
- 24-часа поръчка на храна в апартамента
- почистване на помещенията два пъти дневно, включително вечерна подготовка на апартамента за сън;
- Услуга за чистене на обувки
В зависимост от категорията на избрания от Вас апартамент, ще получите и допълнителни екстри и услуги в цената, като например безплатни трансфери до града във всяко пристанище, безплатно пране и гладене на дрехи по време ни цялото пътешествие, приритетно слизане и качване и др. Попитайте круизния си консултант за пълната информация.
Цената не включва:
Транспорт от и до началното/крайно пристанище (освен летищните трансфери до и от кораба за апартаментите Residence);
Междинни нощувки, ако се налагат - може да се резервират в офисите на агенцията;
Брегови екскурзии (дестинационни изживявания) в отделните точки от маршрута (закупуват се на борда на кораба или предварително в офисите на агенцията)
Ресторант Anthology и Chef's Kitchen - храненето в тях става срещу такса и с предварителна резервация;
Всякакви услуги с индивидуален характер (фризьор, козметик, масажи и др.);
Пране и гладене - за някои категории настаняване те са безплатни.
Разходите за казино;
Стоките и услугтите в магазините и бутиците на борда;
Медицинска застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" - препоръчителна, може да се закупи във всеки офис на агенцията; По желание може да сключите и допълнителна застраховка "Отмяна на пътуването“. Застраховката се сключва в деня на подписване на договора за круизно пътуване само при условие, че е извършено плащане (частично или пълно) и до началната дата на пътуването остават не по–малко от 15 дни. Повече информация може да получите в офисите на агенцията или на https://crusit.bg/zastrahovki
Ред и начини на плащане:
Заплащане на депозит за потвърждение на резервацията:
За категории апартаменти „Ocean Terrace Suites“, „Ocean Grand Terrace Suites“ и „Ocean Penthouses“:
- 15% от стойността на пътуването в рамките на 7 дни след резервация, при оставащи повече от 121 дни до началната дата;
- 25% от стойността на пътуването в рамките на 1 ден след резервация, при оставащи между 120 и 91 дни до началната дата;
- 50% от стойността на пътуването в рамките на 1 ден след резервация, при оставащи между 90 и 61 дни до началната дата;
За категории апартаменти „Ocean Residence“:
- 25% от стойността на пътуването в рамките на 7 дни след резервация, при оставащи повече от 151 дни до началната дата;
- 45% от стойността на пътуването в рамките на 1 ден след резервация, при оставащи между 150 и 121 дни до началната дата;
- 65% от стойността на пътуването в рамките на 1 ден след резервация, при оставащи между 120 и 91 дни до началната дата;
Потребителят е длъжен да заплати останалата част от цената на пътешествието в срока, определен от Explora Jorneys, както следва:
За апартаменти „Ocean Residence“ – 90 дни преди датата на отплаване;
За апартаменти „Ocean Terrace Suites“, „Ocean Grand Terrace Suites“ и „Ocean Penthouses“– 60 дни преди датата на отплаване.
Анулационни условия:
Неустойки в случай на анулация от страна на клиент - спрямо стандартните условия на круизната компания:
За категории апартаменти „Ocean Terrace Suites“, „Ocean Grand Terrace Suites“ и „Ocean Penthouses“:
- при оставащи повече от 151 дни преди отплаване – административна такса €200.00;
- при оставащи между 150 и 61 дни до началната дата – стойността на заплатения депозит;
- при оставащи между 60 и 31 дни до началната дата – 75% от стойността на круиза;
- при 30 или по-малко дни преди отплаване – удържа се 100% от сумата, заплатена за круиза;
За категории апартаменти „Ocean Residence“:
- при оставащи повече от 201 дни преди отплаване – административна такса €400.00;
- при оставащи между 200 и 91 дни до началната дата – стойността на заплатения депозит;
- при оставащи между 90 и 61 дни до началната дата – 85% от стойността на круиза;
- при 60 или по-малко дни преди отплаване – удържа се 100% от сумата, заплатена за круиза.
Допълнителни условия и информация:
Цените в български лева се изчисляват по обменен курс 1.96 BGN за 1 EUR.
Възможност за безплатна смяна на име в резервация при оставащи не по-малко от 14 дни до началната дата на пътешествието. Поне единият от пасажерите в каютата трябва да остане непроменен, в противен случай промяната се счита за анулация по желание на клиента и се прилагат съответните анулационни условия;
Възможност за смяна на дата на отплаване или на цялото пътешествие с друго на същата компания – промяната е възможна еднократно, само ако началната дата на новото пътуване е или най-малко 200 дни преди оригиналната начална дата, или поне 200 дни след оригиналната начална дата. Ако новият круиз е на по-висока цена от стария, разликата се доплащане при потвърждение на новата резервация.
Корабната компания запазва правото си, в случай на необходимост, да замени избраната от и резервирана от клиента каюта с друга, като гарантира запазването на категорията или осигуряването на такава в по-висока категория, ако същата не е налична.
Корабната компания не е задължена да следва предварително резервирания маршрут на пътуването, ако извънредни обстоятелства наложат пропускането или заместването на едно или повече пристанища с други. Не са предвидени компенсации и обезщетения в подобни случаи.
Необходими документи за пътуване: валиден международен паспорт, изтичащ след не по-малко от 6 месеца от датата на приключване на пътуването.
Необходимо е издаване на предварителна виза за български граждани ако по маршрута имате посещение на някоя от следните държави: Австралия, САЩ, Индия, Канада, Китай, Мозамбик, Куба, Пуерто Рико, Южна Африка.
Може да си издаде на място виза при посещение на някоя от следните държави: Бахрейн, Виетнам, Египет, Индонезия, Йордания, Камбоджа, Мадагаскар, Папуа Нова Гвинея, Тайланд, Ямайка.
Русия - при круизно пътуване с посещение на Санкт Петербург е необходимо предварително издаване на електронна виза.
Повече информация относно визовите изисквания за български граждани можете да получите на сайта на Министерството на външните работи на Република България или на https://crusit.bg/vizovi-i-zdravni-iziskvania
Чуждестранни граждани, може да проверят визовите изисквания, валидни за техните държави на страниците на техните консулски отдели, външно министерство или съответните служби.
Какво ни прави толкова добри
Професионално обслужване от пътуващи специалисти
Дългогодишен опит в круизните пътувания
Директни договори с круизните компании
Използваме бисквитки, за да се уверим, че Ви предлагаме най-доброто потребителско преживяване на сайта ни. За повече подробности прочетете тук.