Crusit Newsletter

Изпрати на приятел x
crusit.bg usit.bg

Holland America Line

Изпрати
Holland America Line

Флотилията на Holland America се състои от 15 кораба, отличаващи се с холандските си имена и елегантен външен вид – черен и много висок борд, подходящ за кръстосвания из големите океани, и бяла надстройка. По стените на коридорите има произведения на изкуството, кухнята е впечатляваща, каютите – обширни, атмосферата – спокойна и изискана. Няма дискотеки и нощни барове, нито шумни забавления и тичащи деца по коридорите. Присъщи за този тип круизни компании са по-умерените и спокойни забавления, по-сдържани и тихи. Предлагат се и тематични забавления в зависимост от региона на маршрута.


Holland America предлагат добре подбрани маршрути до всички континенти и части на света. Освен разнообразие в маршрутите и посещаване на интересни дестинации, специфичното при круизната компания е, че в крайната цена на каютата се включват различни допълнителни екстри – борден кредит, безплатен интернет, ваучер за следващи пътувания и т.н.

Към днешна дата флотилията на Holland America се състои от 15 на брой кораба, разделени в седем класа:

Клас Pinaccle

Koningsdam – капацитет 2650 пасажери

Клас Signature

Eurodam – капацитет 2100 пасажери
Nieuw Amsterdam – капацитет 2100 пасажери


Клас Vista

Noordam – капацитет 1900 пасажери
Oosterdam – капацитет 1900 пасажери
Westerdam – капацитет 1900 пасажери
Zuiderdam – капацитет 1900 пасажери

Клас Rotterdam

Amsterdam
Rotterdam
Volendam
Zaandam

Клас Statendam

Maasdam – капацитет 1300 пасажери
Veendam – капацитет 1300 пасажери
Ryndam – капацитет 1300 пасажери
Statendam – капацитет 1300 пасажери


Клас The Elegant Explorer

Prinsendam – капацитет 835 пасажери


НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

•    БИЛЕТ за круиз - Круизният билет е електронен. Ще го получите от офиса на USIT COLOURS по имейл до няколко дни преди началото на круиза и след като сте заплатили цялата сума за вашия круиз. Един електронен билет се отнася за всички пасажери настанени в една и съща каюта. Билетът за круиз представлява договор за превоз на пътници и техния багаж и регламентира вашите взаимоотношения с круизната компания при възникване на различни обстоятелства по време на осъществяване на круиза.
•    МЕЖДУНАРОДЕН ПАСПОРТ - При пътуване на круиз трябва да разполагате с международен паспорт, валиден минимум 6 месеца след датата на приключване на круиза. НЕ е възможно пасажери с българска националност да бъдат настанени на борда на круизния кораб с лична карта или с шофьорска книжка, дори целият маршрут на круиза да е в рамките на ЕС. Въпреки това препоръчваме да носите втори документ за идентификация – лична карта или шофьорска книжка.
•    ПРЕДВАРИТЕЛНА ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ - Круизният билет се предоставя на пасажерите, едва след попълване на задължителната регистрация. Тя трябва да бъде попълнена най-късно до 4 дни преди началото на круиза. В случай, че нямате такава регистрация е възможно забавяне на процеса на настаняването ви на борда на кораба или дори отказ за настаняване.Повече информация относно попълването на задължителната регистрационна форма може да получите от офисите на USIT COLOURS.
•    МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА при пътуване в чужбина - в цената на круиза не е включена медицинска застраховка, поради което всеки пасажер следва на свой риск и за своя сметка да сключи застраховка „медицински разходи в чужбина с асистанс и репатриране” с избран от него застраховател. Препоръчва се също да си осигурите застраховка, покриваща загуба и повреда на багаж, застраховка „злополука” и др. застрахователни продукти, покриващи различни рискове по време на пътуване извън България.
•    Визи и изисквания на имиграционните власти в посещаваните държави - имиграционните изисквания на различните държави варират и могат да се променят по всяко време, поради което препоръчваме да се обърнете за допълнителна информация към вашия туристически агент или към посолствата на държавите, включени в маршрута на вашия круиз.

БАГАЖ

Няма конкретни ограничения относно количеството багаж, което ще носите с вас на борда на кораба по време на круиза. Основното ограничение в броя чанти и теглото им обичайно се задава от изискванията на авиокомпанията, която ще използвате за транспортиране до / от началното / крайното пристанище на вашия круиз. Все пак препоръчва се багажът да не надвишава 2 пътни чанти с максимално тегло до 23 кг. всяка от тях. Документи, лекарства и ценности трябва да носите винаги само в ръчния си багаж.

   ОБЛЕКЛО

Круизната компания Holland America няма строги изисквания по отношение на ежедневното облекло. Стилът на обличане може да бъде определен като “Resort-Casual”, т.е. подходящи за сезона, удобни дрехи. По отношение на вечерното облекло трябва да се спазват изискванията на круизната компания:
- по време на официалните вечери (броят им варира според продължителността на круизното пътуване) – облеклото е строго официално – вечерна рокля или официален костюм за жените, тъмен костюм или смокинг за мъжете.
по време на останалите вечери – елегантно, но не строго официално облекло.

                    ХРАНЕНЕ НА БОРДА НА КОРАБА

Holland America предлага на пасажерите си свободата и удобството сами да избира удобен за тях час за хранене. Тази тактика се нарича „As You wish Dining”, която позволява на пътниците да се хранят в основния ресторант в удобен за тях час в периода между 17:30 и 22:30 ч.

ЗДРАВОСЛОВНИ И ФИЗИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ

Винаги, когато е възможно круизните компании се опитват да настанят на борда на кораба хора със специални нужди. На повечето круизни кораби има каюти, пригодени за хора с физически увреждания. Съществуват обаче различни условия, за приемане на пътници със здравословни и физически проблеми. Повече информация за тези условия може да получите от офисите на USIT COLOURS.

БРЕМЕННОСТ

Жени, навлезли в 24-тата седмица от бременността си не се приемат на борда на кораба.

ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ

Поради мерките за безопасност не се допускат домашни любимци на борда на корабите на Holland America.


НА КРУИЗНИЯ ТЕРМИНАЛ – ПРОЦЕДУРИ

•    ЧАС ЗА ЯВЯВАНЕ НА КРУИЗНИЯ ТЕРМИНАЛ В НАЧАЛНОТО ПРИСТАНИЩЕ и ЧАС НА ОТПЛАВАНЕ - началният час, в който започва чекирането за качване на борда на кораба в началното пристанище е упоменат във вашия круизен билет. Препоръчваме да не се явявате по-рано на терминала от упоменатия начален час, тъй като на круизните терминали няма удобства за продължителен престой на пасажери и багаж. Часът на отплаване от началното пристанище е посочен в подробното описание на пътуването, във вашия круизен билет.

•    ВАЖНО! Всички пътници трябва да са приключили с чекирането си и да са на борда на кораба не по-късно от 2 часа преди обявения час на отплаване!!! Пътници, които се явят за чекиране след като гишетата са затворени, ще трябва за своя сметка да се придвижат до първото следващо възможно пристанище от маршрута.

•    На круизния терминал в началното пристанище се извършват следните процедури:
•    1. Предаване на основния багаж за натоварване на борда на кораба;
•    2. Проверка на документите на пасажерите;
•    3. Откриване на бордна сметка и получаване на ключ за каютата;
•    Подробна информация относно отделните процедури може да получите заедно с билета за круиз.
Чекиране: Holland America не приемат гости с неизрядни документи (паспорт,виза), както и пътници явили се след обявените за чек-ин часове. Не се възстановяват суми на лица, които не представят изрядни документи, или закъсненият за чек-ин. Промени в маршрута: Маршрутът на круиза може да бъде променен.  На борда кораба можете да следите дневният бюлетин с най-актуална информация.

                    НА БОРДА НА КОРАБА

Преди да влезете във Вашата каюта


Обичайно каютите са достъпни за пасажерите след 14:00ч. През това време всички заведения за хранене, както и баровете и кафенетата вече работят, така че може да се възползвате от всички услуги веднага след качването Ви на борда. Препоръчваме Ви да направите една кратка обиколка на всички пасажерски палуби, за да се ориентирате в обстановката (разположение на ресторантите и баровете, театъра, интернет кафето, басейните, спа и фитнес центъра, детския клуб, външните палуби, зали и фоайета и т.н.);

Инструктаж за безопасно пътуване “LIFE BOAT DRILL”

Този инструктаж се провежда в първия ден от круиза, той е АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН за всички пасажери. По време на инструктажа всички услуги на борда се преустановяват. Инструктажът съдържа важна информация относно действията, които следва да предприемете в случай на инцидент: как да поставите спасителната си жилетка, къде е Вашата сборна станция за качване в спасителната лодка и т.н.

Езици на борда на круизните кораби на  Holland America


Официалният език на борда на всички кораби на Holland America е АНГЛИЙСКИ. Използват се обаче и италиански, френски, испански и немски език.

Валута на борда

Валутата на борда е долар (USD)