! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи Премини към главното съдържание Премини към Навигацията
  • За Круизната Компания

    Речни круизи по Дунав с Dunav Tours - виж информация за компанията и резервирай изгодно с Crusit.bg

    „Дунав Турс“ АД е единственият български корабособственик, който осъществява европейски речен круизен туризъм. Организира групови и индивидуални круизи по реките Дунав, Рейн, Майн, Мозел и др.
    Сезонът на речните круизи стартира всяка година в началото на месец март. Специфичното при този вид круизи е, че всички изхранвания са включени в цената, както и голяма част от напитките, предлагани на борда – вино, бира, безалкохолни, кафе и чай по всяко време на деня.

     

     

    Компанията разполага с общо шест кораба за речни круизни плавания. Корабите “Елегант Лейди” и “Хайнрих Хайне” обикалят по Дунав и притоците му в Германия, а най-новият кораб на компанията – произведеният през 2012 г. в Холандия кораб “Ариана”, прави круизи до делтата на река Дунав. До украинските градове Вилково и Измаил плават корабите “Русе Престиж”, “София” и “Русе”.

    Dunav Tours Ship   Dunav Tours ship  Dunav tours

  • Флотилия

    Корабите на Дунав Турс са категория 4 звезди, пригодени за круизни пътувания по р. Дунав с висококвалифициран български екипаж,  владеещ  немски и английски език на високо ниво. Кухнята предлага международни и български специалитети, приготвени от пресни продукти на борда от квалифицирани майстор-готвачи. Провежда се целодневна анимационна програма, включваща състезания, беседи, скечове, Нептунови празници, Пиратска вечер, винена проба на български вина, съпроводена с фолклорна програма, българска сватба и други занимателни мероприятия. През 2016 година беше изцяло обновена анимационната програма на борда на речните круизи на "Дунав турс". Освен традиционната българска сватба, туристите вече имат възможност да взимат уроци по народни танци, а за чуждестранните пасажери е осигурена и възможността за изучаване на български език.

    Компанията разполага с 6 кораба за круизни плавания:

     София - 210 пасажери, построен 1984, реновиран 2001
     ⚓ Русе - 210 пасажери, построен 1984, реновиран 2001
     ⚓ Русе Престиж  - 164 пасажери, построен 2004
     ⚓ Хайнрих Хайне - 110 пасажери, построен 1990, реновиран 2005
     ⚓ Елегант Лейди - 128 пасажери, построен 2003
     ⚓ Ариана - построен 2012 г., с 81 кабини, ресторант с 160 места.

  • Необходими документи

       

    Билет за круиз - Круизният билет е електронен. Ще го получите от офиса на USIT COLOURS по имейл до няколко дни преди началото на круиза и след като сте заплатили цялата сума за вашия круиз. Един електронен билет се отнася за всички пасажери настанени в една и съща каюта. Билетът за круиз представлява договор за превоз на пътници и техния багаж и регламентира вашите взаимоотношения с круизната компания при възникване на различни обстоятелства по време на осъществяване на круиза.
    Международен паспорт - При пътуване на круиз трябва да разполагате с международен паспорт, валиден минимум 6 месеца след датата на приключване на круиза. НЕ е възможно пасажери с българска националност да бъдат настанени на борда на круизния кораб с лична карта или с шофьорска книжка, дори целият маршрут на круиза да е в рамките на ЕС. Въпреки това препоръчваме да носите втори документ за идентификация – лична карта или шофьорска книжка.
    Медицинска застраховка при пътуване в чужбина - в цената на круиза не е включена медицинска застраховка, поради което всеки пасажер следва на свой риск и за своя сметка да сключи застраховка „медицински разходи в чужбина с асистанс и репатриране” с избран от него застраховател. Препоръчва се също да си осигурите застраховка, покриваща загуба и повреда на багаж, застраховка „злополука” и др. застрахователни продукти, покриващи различни рискове по време на пътуване извън България.
    Визи и изисквания на имиграционните власти в посещаваните държави - имиграционните изисквания на различните държави варират и могат да се променят по всяко време, поради което препоръчваме да се обърнете за допълнителна информация към вашия туристически агент или към посолствата на държавите, включени в маршрута на вашия круиз.

  • На борда на кораба

    Dunav Tours   Dubav Tours Cabin   Dunav Tours Bridge

    Багаж - Няма конкретни ограничения относно количеството багаж, което ще носите с вас на борда на кораба по време на круиза. Основното ограничение в броя чанти и теглото им обичайно се задава от изискванията на авиокомпанията, която ще използвате за транспортиране до / от началното / крайното пристанище на вашия круиз. Все пак препоръчва се багажът да не надвишава 2 пътни чанти с максимално тегло до 23 кг. всяка от тях. Документи, лекарства и ценности трябва да носите винаги само в ръчния си багаж.

    Деца - Децата са добре дошли на борда и се възползват от специални ценови преференции – бебетата до 2 години се настаняват безплатно в каютата на родителите си, а децата от 02 до 12г. (ненавършени), настанени с един или двама възрастни в каюта, заплащат 50% от пакетната цена на възрастен.

    Екскурзии на брега  - Провеждат се на немски език. Заявяват се и се заплащат на борда, при наличие на свободни места.

  • Гастрономия

     

    Хранене на борда - Осъществява се в основния ресторант на кораба. Часовете за закуска, обяд, вечеря, следобедно кафе и нощна закуска, се определят на кораба и се предоставят на туристите във вид на дневна програма на български език.


обновена: | публикувана:

Свържете се за оферти на Dunav Tours Виж корабите на Dunav Tours
Какво ни прави толкова добри

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна, спомагайки различни процеси в сайта като навигиране, пренос на данни и сигурност. Бисквитките се ползват и за набавяне на обобщена и напълно анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва от потребителите – например най-разглеждани страници, брой посетители, време на зареждане на страниците и други. Тази информация ни помага за подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с пригодени според техните интереси рекламни съобщения. На линка долу може да прочетете по-подробно описание за това какво са бисквитките, какви бисквитки ползваме и каква е употребата им. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна. Ползват се и за набавяне на анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва, с цел подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с адаптирани за тях рекламни съобщения. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Уважаеми клиенти,

Във връзка с наложените мерки за сигурност от здравните власти, както и поради необходимостта да обслужим с приоритет най-належащите заявки от ваша страна, се налага да въведем следните временни ограничения в работния ритъм и физическия достъп до офисите на Юзит Калърс:

  • Офисите ни в търговските центрове в София и Варна остават затворени до 12.04 включително;
  • в събота телефонните ни линии ще са достъпни в часовете между 10:00 и 14:00 ч.
  • за всякакви спешни въпроси и съдействие, пишете на support@usitcolours.bg
  • клиенти ще бъдат допускани в работещите ни офиси, от понеделник до петък в часовете от 10:00 до 17:00 ч.
  • влизането в офис ще бъде възможно на не повече от двама души едновременно;
  • моля спазвайте дистанция от 1,5 м от служителя и другия клиент в офиса;
  • моля след влизане в офиса използвайте препарат за дезинфекция на ръце.

Моля проверявайте в сайта ни за актуална информация относно работното време и контакти на офисите ни.

Юзит Калърс спазва всички предписания на здравните власти относно почистване на повърхности, дръжки на врати, както и други места, с които клиентите и служителите ни имат пряко съприкосновение.

Съветваме ви да не посещавате офисите ни, ако услугата, от която имате нужда, може да бъде осъществена по телефон и имейл. Моля спазвате предписанията на здравните власти за максимална социална изолация.

Надяваме се на вашето разбиране и търпение в тази извънредна ситуация. Стараем се да положим необходимата грижа за реорганизацията на вашите пътувания, спазвайки наложените за всички ни мерки.

Екипът на Юзит Калърс