! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи ! Актуална информация за всички пътуващи Премини към главното съдържание Премини към Навигацията
  • За Круизната Компания

    Преди няколко години, прочутият предприемат Сър Ричард Брансън обяви създаването на Virgin Voyages, круизната компания към Virgin Group и обяви: „Ако успея да приложа същите принципи, които използвам в останалите си бизнеси и създам нещо луксозно, но същевременно забавно и го превърна в нещо, на което аз лично бих искал да отида, то тогава вероятно би се харесало и на други хора, които не са ходили на круиз преди.“

  • Флотилия

    Virgin е най-новата компания, която се насочва към откритите води и в началото на 2019-та година обяви името на първия си круизен кораб на инаугурална церемония - „Virgin Voyages Scarlet Lady“. Сър Ричард Брансън обяви по-рано през тази седмица, че круизите на компанията ще бъдат предназначени изцяло за възрастни. Virgin Voyages ще пусне първия си кораб по вода през 2020 година, а круизите на компанията ще бъдат изцяло предназначени за хора над 18 години. Дизайнът на корабите също ще бъде насочен към подобна аудитория с фокус насочен към младите хора.  

    Virgin Ship Scarlet  Virgin ship  Virgin Ship

    Компанията Virgin Voyages строи три кораба като Scarlet Lady е първият, който получава своето име. Името не е изненада за хората, запознати със стотиците компании на Брансън, тъй като това бе името и на един от първите самолети на Virgin Atlantic. До името на кораба ще бъде изобразена прочутата русалка на Virgin.

  • Необходими документи

       

     Билет за круиз - Круизният билет е електронен. Ще го получите от офиса на USIT COLOURS по имейл до няколко дни преди началото на круиза и след като сте заплатили цялата сума за вашия круиз. Един електронен билет се отнася за всички пасажери настанени в една и съща каюта. Билетът за круиз представлява договор за превоз на пътници и техния багаж и регламентира вашите взаимоотношения с круизната компания при възникване на различни обстоятелства по време на осъществяване на круиза.
    Международен паспорт - При пътуване на круиз трябва да разполагате с международен паспорт, валиден минимум 6 месеца след датата на приключване на круиза. НЕ е възможно пасажери с българска националност да бъдат настанени на борда на круизния кораб с лична карта или с шофьорска книжка, дори целият маршрут на круиза да е в рамките на ЕС. Въпреки това препоръчваме да носите втори документ за идентификация – лична карта или шофьорска книжка.
    Предварителна онлайн регистрация - Круизният билет се предоставя на пасажерите, едва след попълване на задължителната регистрация. Тя трябва да бъде попълнена най-късно до 4 дни преди началото на круиза. В случай, че нямате такава регистрация е възможно забавяне на процеса на настаняването ви на борда на кораба или дори отказ за настаняване. Повече информация относно попълването на регистрационната форма може да получите от офисите на USIT COLOURS.
    Медицинска застраховка при пътуване в чужбина - в цената на круиза не е включена медицинска застраховка, поради което всеки пасажер следва на свой риск и за своя сметка да сключи застраховка „медицински разходи в чужбина с асистанс и репатриране” с избран от него застраховател. Препоръчва се също да си осигурите застраховка, покриваща загуба и повреда на багаж, застраховка „злополука” и др. застрахователни продукти, покриващи различни рискове по време на пътуване извън България.
    Визи и изисквания на имиграционните власти в посещаваните държави - имиграционните изисквания на различните държави варират и могат да се променят по всяко време, поради което препоръчваме да се обърнете за допълнителна информация към вашия туристически агент или към посолствата на държавите, включени в маршрута на вашия круиз.

  • На борда на кораба

    Багаж - Няма конкретни ограничения относно количеството багаж, което ще носите с вас на борда на кораба по време на круиза. Основното ограничение в броя чанти и теглото им обичайно се задава от изискванията на авиокомпанията, която ще използвате за транспортиране до / от началното / крайното пристанище на вашия круиз. Все пак препоръчва се багажът да не надвишава 2 пътни чанти с максимално тегло до 23 кг. всяка от тях. Документи, лекарства и ценности трябва да носите винаги само в ръчния си багаж.

    Бременност - Жени, навлезли в 24-тата седмица от бременността си не се приемат на борда на кораба.

    Деца -  Конкретните занимания варират за различните при различните круизни компании и различните кораби. Повечето от тях са безплатни и се провеждат в определени часове, които може да научите от рецепцията на детския или тийн-клуба. Възможно е да поверите децата си на грижите на екипа от детския клуб в по-късните вечерни часове. Заниманията отново са групови, но в този случаи се заплаща и такса за ползване на услугите на детския клуб. Пътуване само с единия родител - когато дете под 18 години пътува само с единия си родител, тогава придружаващия родител трябва да представи предварително попълнена и нотариално заверена форма по образец на круизната компания, с която декларира че носи пълна отговорност за поведението и действията на детето по време на круиза. Чрез този документ отсъстващият родител също декларира, че предоставя права на круизната компания за медицинско лечение на детето в случай на възникване на внезапно заболяване или злополука.
    Бебета - На борда на кораба не се допускат бебета под 6 месечна възраст;

    Домашни любимци - Поради мерките за безопасност не се допускат домашни любимци на борда на корабите.

    Здравословни и физически проблеми - Винаги, когато е възможно круизните компании се опитват да настанят на борда на кораба хора със специални нужди. На повечето круизни кораби има каюти, пригодени за хора с физически увреждания. Съществуват обаче различни условия, за приемане на пътници със здравословни и физически проблеми. Повече информация за тези условия може да получите от офисите на USIT COLOURS.

    Процедури на круизния терминал - началният час, в който започва чекирането за качване на борда на кораба в началното пристанище е упоменат във вашия круизен билет. Препоръчваме да не се явявате по-рано на терминала от упоменатия начален час, тъй като на круизните терминали няма удобства за продължителен престой на пасажери и багаж. Часът на отплаване от началното пристанище е посочен в подробното описание на пътуването, във вашия круизен билет.

    Чекиране - Всички пътници трябва да са приключили с чекирането си и да са на борда на кораба не по-късно от 2 часа преди обявения час на отплаване! Пътници, които се явят за чекиране след като гишетата са затворени, ще трябва за своя сметка да се придвижат до първото следващо възможно пристанище от маршрута.

    Промени в маршрута - Маршрутът на круиза може да бъде променен. На борда кораба можете да следите дневният бюлетин с най-актуална информация.

    Настаняване на борда на кораба - Обичайно каютите са достъпни за пасажерите след 14:00ч. През това време всички заведения за хранене, както и баровете и кафенетата вече работят, така че може да се възползвате от всички услуги веднага след качването Ви на борда.

    Инструктаж за безопасно пътуване “LIFE BOAT DRILL” - Този инструктаж се провежда в първия ден от круиза, той е АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН за всички пасажери. По време на инструктажа всички услуги на борда се преустановяват. Инструктажът съдържа важна информация относно действията, които следва да предприемете в случай на инцидент: как да поставите спасителната си жилетка, къде е Вашата сборна станция за качване в спасителната лодка и т.н.


обновена: | публикувана:

Свържете се за оферти на Virgin Voyages Виж корабите на Virgin Voyages
Какво ни прави толкова добри

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна, спомагайки различни процеси в сайта като навигиране, пренос на данни и сигурност. Бисквитките се ползват и за набавяне на обобщена и напълно анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва от потребителите – например най-разглеждани страници, брой посетители, време на зареждане на страниците и други. Тази информация ни помага за подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с пригодени според техните интереси рекламни съобщения. На линка долу може да прочетете по-подробно описание за това какво са бисквитките, какви бисквитки ползваме и каква е употребата им. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна. Ползват се и за набавяне на анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва, с цел подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с адаптирани за тях рекламни съобщения. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Уважаеми клиенти,

Във връзка с наложените мерки за сигурност от здравните власти, както и поради необходимостта да обслужим с приоритет най-належащите заявки от ваша страна, се налага да въведем следните временни ограничения в работния ритъм и физическия достъп до офисите на Юзит Калърс:

  • Офисите ни в търговските центрове в София и Варна остават затворени до 12.04 включително;
  • за всякакви спешни въпроси и съдействие, поопълнете тази форма за обратна връзка
  • клиенти ще бъдат допускани в работещите ни офиси, от понеделник до петък в часовете от 10:30 до 17:00 ч.
  • влизането в офис ще бъде възможно на не повече от двама души едновременно;
  • моля спазвайте дистанция от 1,5 м от служителя и другия клиент в офиса;
  • моля след влизане в офиса използвайте препарат за дезинфекция на ръце.

Моля проверявайте в сайта ни за актуална информация относно работното време и контакти на офисите ни.

Юзит Калърс спазва всички предписания на здравните власти относно почистване на повърхности, дръжки на врати, както и други места, с които клиентите и служителите ни имат пряко съприкосновение.

Съветваме ви да не посещавате офисите ни, ако услугата, от която имате нужда, може да бъде осъществена по телефон и имейл. Моля спазвате предписанията на здравните власти за максимална социална изолация.

Надяваме се на вашето разбиране и търпение в тази извънредна ситуация. Стараем се да положим необходимата грижа за реорганизацията на вашите пътувания, спазвайки наложените за всички ни мерки.

Екипът на Юзит Калърс